עיריית ירושלים, באמצעות צוות תוכנית אב לתחבורה וחברת 'מוריה', מקדמת בימים אלה תכנון תב"ע לחניון של 600 מקומות חניה בשכונת פסגת זאב מרכז סמוך לתחנת הרכבת הקלה. החניון יוקם כחלק ממערך פיתוח תשתיות התחבורה בעיר, במטרה לעודד תנועה במרחב העירוני באמצעות התחבורה הציבורית. בעירייה מעריכים את ביצוע הפרויקט בכ-200 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
פסגת זאב
פסגת זאב
מאות מקומות חניה חדשים סמוך לתחנת הרכבת הקלה
( צילום: יואב דודקביץ')
מיזם זה יוקם במקום החניון הקיים כיום, המכיל כ-125 מקומות חניה ואינו מספק את הצרכים הקיימים בקרבת תחנת הרכבת ברחוב משה דיין. "הקמת החניון תגדיל את כמות מקומות החנייה, תצמצם את המרחק בין החניון הקיים לבין תחנות הרכבת, ותיתן מענה לכלל הצרכים. כך יוכלו המגיעים לאזור מפסגת זאב וממטה בנימין לחנות במקום ולנוע לכיוון מרכז העיר עם הרכבת הקלה. יצוין כי בימים אלו הסתיים שלב התכנון המקדים, ונפתח תיק להליך התב"ע", נמסר מהעירייה.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "פיתוח החניון הוא נדבך נוסף בתוכנית פיתוח התשתיות והתחבורה בפסגת זאב ובעיר ירושלים כולה. החניון ישמש הן את תושבי השכונה והן את הציבור הרחב, תוך חיבור אל קו הרכבת הקלה ולמרכז העיר. נמשיך לפעול לפיתוח התשתיות, התחבורה וכלל התחומים בפסגת זאב כמו בכלל שכונות העיר".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים